Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9858
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่ออายุรแพทย์ประจำโรงพยาบาลในอำดภอเมืองเชียงใหม่ในการสั่งยากลุ่มเออาร์บี = Marketing mix factors affecting internists of hospitals in Mueang Chiang mai District towards prescribing ARBs Drug Group / นงลักษณ์ ไชยมัง
Authors: นงลักษณ์ ไชยมัง
Authors: นงลักษณ์ ไชยมัง
Keywords: การตลาด;แพทย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ยา -- การตลาด -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 381 น127ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491163
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9858
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0554nc_tpg.pdf564.77 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_abs.pdf545.24 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_con.pdf600.14 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_ch1.pdf639.64 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_ch2.pdf953.96 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_ch3.pdf597.44 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_ch4.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_ch5.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_bib.pdf559.26 kBAdobe PDFView/Open
mark0554nc_app.pdf794.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.