Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9631
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อไวน์ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection consumer decision towards buying imported wine in Mueang Chiang Mai District / ทิพากร เลวิน |
Authors: | ทิพากร เลวิน |
Authors: | ทิพากร เลวิน |
Keywords: | การจัดการตลาด;ไวน์ -- การนำเข้า;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ท362ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473619 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9631 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark0553tl_tpg.pdf | 522.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_abs.pdf | 483.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_con.pdf | 458.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch1.pdf | 460.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch2.pdf | 529.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch3.pdf | 463.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch4.pdf | 696.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_ch5.pdf | 548.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_bib.pdf | 445.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0553tl_app.pdf | 541.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.