Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทิพากร เลวินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:54Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:54Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ท362ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473619en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9631-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectไวน์ -- การนำเข้าen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อไวน์ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affection consumer decision towards buying imported wine in Mueang Chiang Mai District / ทิพากร เลวินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0553tl_tpg.pdf522.93 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_abs.pdf483.56 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_con.pdf458.88 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_ch1.pdf460.01 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_ch2.pdf529.05 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_ch3.pdf463.81 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_ch4.pdf696.3 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_ch5.pdf548.86 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_bib.pdf445.78 kBAdobe PDFView/Open
mark0553tl_app.pdf541.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.