Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสาธิต โง้วสวัสดิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:42Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:42Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส243ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1467069en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9601-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- การตลาดen_US
dc.subjectเงินกู้ธนาคารen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตพื้นที่ 14 = Services marketing mix factors affecting customers'decision towards unsecured personal loan service at Siam Commercial Bank Company Limited in Area 14 / สาธิต โง้วสวัสดิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852sn_tpg.pdf580.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_abs.pdf491.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_con.pdf520.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch1.pdf492.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch2.pdf521.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch3.pdf498.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch4.pdf961.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch5.pdf565.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_bib.pdf476.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_app.pdf821.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.