Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9601
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สาธิต โง้วสวัสดิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:42Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:42Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ส243ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1467069 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9601 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- การตลาด | en_US |
dc.subject | เงินกู้ธนาคาร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตพื้นที่ 14 = Services marketing mix factors affecting customers'decision towards unsecured personal loan service at Siam Commercial Bank Company Limited in Area 14 / สาธิต โง้วสวัสดิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0852sn_tpg.pdf | 580.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_abs.pdf | 491.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_con.pdf | 520.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_ch1.pdf | 492.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_ch2.pdf | 521.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_ch3.pdf | 498.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_ch4.pdf | 961.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_ch5.pdf | 565.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_bib.pdf | 476.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0852sn_app.pdf | 821.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.