Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9312
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเชื้อเพลิงทางเลือกของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting alternative fuel selection of drivers in Mueang Chiang Mai district / กณกนภา ไพรศรี;"Marketing mix factors affecting alternative fuel selection of drivers in Mueang Chiang Mai district"
Authors: กณกนภา ไพรศรี
Keywords: น้ำมันเชื้อเพลิง -- การตลาด
การขับรถยนต์ -- เชียงใหม่
รถยนต์ -- การใช้เชื้อเพลิง
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก141ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451703
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9312
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.