Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริพร สุพรรณทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:13Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:13Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ศ373สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448104en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9260-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- หลวงพระบางen_US
dc.subjectการส่งเสริมการขายen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวยุโรปในการตัดสินใจใช้บริการท่องเที่ยวที่จังหวัดหลวงพระบาง สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic / ศิริพร สุวรรณทอง;"Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751ssu_tpg.pdf454.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_abs.pdf483.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_con.pdf470.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch1.pdf475.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch2.pdf573.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch3.pdf482.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch4.pdf702.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch5.pdf551.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_bib.pdf484.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_app.pdf511.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.