Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9201
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการบำรุงรักษาหม้อแปลงไฟฟ้าของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customer selection of transformer maintenance service providers in Samut Sakhon Province / ชัยเนตร เนียมสอน
Authors: ชัยเนตร เนียมสอน
Authors: ชัยเนตร เนียมสอน
Keywords: การตลาด;หม้อแปลงไฟฟ้า -- การตลาด;ลูกค้า -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ช116ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446805
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9201
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551cn_tpg.pdf528.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_abs.pdf508.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_con.pdf490.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch1.pdf503.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch2.pdf528.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch3.pdf516.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch4.pdf754.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch5.pdf529.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_bib.pdf487.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_app.pdf514.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.