Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยเนตร เนียมสอนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:49Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:49Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ช116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446805en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9201-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectหม้อแปลงไฟฟ้า -- การตลาดen_US
dc.subjectลูกค้า -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการบำรุงรักษาหม้อแปลงไฟฟ้าของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customer selection of transformer maintenance service providers in Samut Sakhon Province / ชัยเนตร เนียมสอนen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551cn_tpg.pdf528.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_abs.pdf508.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_con.pdf490.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch1.pdf503.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch2.pdf528.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch3.pdf516.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch4.pdf754.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_ch5.pdf529.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_bib.pdf487.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0551cn_app.pdf514.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.