Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไปรยา นพสุวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:16Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.132 ป976ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491136en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8893-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectโฆษณาทางวารสารen_US
dc.subjectธุรกิจ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อธุรกิจในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกลงโฆษณาในนิตยสารแจกฟรี = Marketing mix factors affecting companies in Mueang Chiang Mai District toward advertising in free-copy magazines / ไปรยา นพสุวรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0254pn_tpg.pdf514.72 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_abs.pdf454.09 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_con.pdf441.22 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_ch1.pdf462.12 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_ch2.pdf485 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_ch3.pdf465.84 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_ch4.pdf626.92 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_ch5.pdf562.62 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_bib.pdf449.5 kBAdobe PDFView/Open
mark0254pn_app.pdf489.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.