Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุภชัย เจริญกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:25Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ส462ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400613 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8631 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | กาแฟกระป๋อง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- นครปฐม. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อกาแฟพร้อมดื่มบรรจุกระป๋องของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครปฐม = Marketing mix factors affecting consumers in selection of ready to drink canned coffee in Amphoe Mueang Nakhon Pathom / สุภชัย เจริญกิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0249scr_tpg.pdf | 128.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_abs.pdf | 131.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_con.pdf | 227.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_ch1.pdf | 127.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_ch2.pdf | 158.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_ch3.pdf | 122.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_ch4.pdf | 261.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_ch5.pdf | 185.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_bib.pdf | 121.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0249scr_app.pdf | 147.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.