Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:01Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 พ175ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371697 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8404 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่. สาขาวิชาการบริหารธุรกิจ -- หลักสูตร | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | หลักสูตร | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของมหาบัณฑิตที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของหลักสูตรปริญญาโทสาขาวิชาบริหารธุรกิจสำหรับผู้บริหาร (เชียงใหม่) คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Satisfaction of graduate students toward the service marketing mix of the Executive MBA Program (Chiang Mai) of the Business Administration Faculty, Chiang Mai University / พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948pl_tpg.pdf | 238.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_abs.pdf | 260.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_con.pdf | 240.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_ch1.pdf | 148.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_ch2.pdf | 176.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_ch3.pdf | 163.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_ch4.pdf | 553.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_ch5.pdf | 247.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_bib.pdf | 144.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948pl_app.pdf | 245.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.