Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 428 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
43
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง
อัฐกร แผ่นทอง
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์
สุพจน์ อินทพินธุ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรักษาสิวฝ้า จากคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง ของนักศึกษาปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting the acne and blemish treatment Selection of skin medical clinic of undergraduate students in Chiang Mai Province / ธีรนันท์ ชูวีระ
ธีรนันท์ ชูวีระ
2550
ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อหินและทรายขาวของโรงงายคอนกรีตผสมเสร็จ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing factors influencing ready mixed concrete factories selection of coarse aggregate and fine aggregate in Chiang Mai Province / ศรัณย์ ทองจำรูญ
ศรัณย์ ทองจำรูญ
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่
อัมพร เครือใหม่
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อระบบกล้องโทรทัศน์วงจรปิดของที่พักอาศัยให้เช่ารายเดือนในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision of buying closed circuit television system at monthly rental residence in Chiang Mai Municipality / รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำยาเคลือบส้มของผู้ประกอบการโรงเคลือบส้ม ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting decision of tangerine fruit coating by the entrepreneurs of tangerine fruit coating in Chiang Mai Province / อนุวัตร ภูวเศรษฐ
อนุวัตร ภูวเศรษฐ
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างใน อำเภอเสาไห้ จังหวัดสระบุรี = Marketing factors towards construction contractors decisions on purchase ready mixed concrete in Sao Hai District, Saraburi Province / ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
ดิเรก ตัญญูนุรักษ์
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumers in service selection of car care shop in Mueang district, Samut Sakhon province / วงค์เดือน สัตย์สมนึก
วงค์เดือน สัตย์สมนึก
Discover
Author
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กนกพร หมีแก้ว
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กฤษฎา ทวีประศาสน์
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
.
next >
Subject
276
การตลาด
39
การจัดการตลาด
33
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
19
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
18
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
16
การตลาด -- เชียงใหม่
16
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
15
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
14
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
13
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >
Date issued
275
2550 - 2558
148
2540 - 2549
4
2537 - 2539