Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9025
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อหินและทรายขาวของโรงงายคอนกรีตผสมเสร็จ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing factors influencing ready mixed concrete factories selection of coarse aggregate and fine aggregate in Chiang Mai Province / ศรัณย์ ทองจำรูญ
Authors: ศรัณย์ ทองจำรูญ
Authors: ศรัณย์ ทองจำรูญ
Keywords: การตลาด;หิน;ทราย;คอนกรีตผสมเสร็จ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ1711ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419295
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9025
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550st_tpg.pdf188 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_abs.pdf219.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_con.pdf271.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_ch1.pdf279.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_ch2.pdf563.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_ch3.pdf238.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_ch4.pdf2.94 MBAdobe PDFView/Open
mba0550st_ch5.pdf644.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_bib.pdf186.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0550st_app.pdf687.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.