Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9023
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรักษาสิวฝ้า จากคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง ของนักศึกษาปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting the acne and blemish treatment Selection of skin medical clinic of undergraduate students in Chiang Mai Province / ธีรนันท์ ชูวีระ
Authors: ธีรนันท์ ชูวีระ
Authors: ธีรนันท์ ชูวีระ
Keywords: การตลาด;คลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง;สิว
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ธ375ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419293
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9023
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250tc_tpg.pdf193 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_abs.pdf248.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_con.pdf328.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch1.pdf356.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch2.pdf457.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch3.pdf328.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch4.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch5.pdf933.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_bib.pdf193.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_app.pdf479.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.