Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8305
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง
Authors: อัฐกร แผ่นทอง
Authors: อัฐกร แผ่นทอง
Keywords: การตลาด;การเรียนพิเศษ;นักเรียนมัธยมศึกษา -- พะเยา
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 อ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354721
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8305
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ap_tpg.pdf187.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_abs.pdf252.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_con.pdf241.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch1.pdf225.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch2.pdf278.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch3.pdf211.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch4.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch5.pdf837.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_bib.pdf166.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_app.pdf281.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.