Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัฐกร แผ่นทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:23Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:23Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354721en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8305-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการเรียนพิเศษen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษา -- พะเยาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทองen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ap_tpg.pdf187.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_abs.pdf252.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_con.pdf241.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch1.pdf225.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch2.pdf278.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch3.pdf211.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch4.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_ch5.pdf837.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_bib.pdf166.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ap_app.pdf281.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.