Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8491
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
Authors: รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
Authors: รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณ
Keywords: นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ;การตลาด;รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและการซ่อมแซม
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ร112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388976
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8491
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1048rt_tpg.pdf102.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_abs.pdf81.93 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_con.pdf94.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch1.pdf89.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch2.pdf113.11 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch3.pdf89.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch4.pdf308.1 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch4.1.pdf175.11 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch5.pdf210.08 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_bib.pdf75.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_app.pdf108.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.