Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14162
Title: อิทธิพลของการโฆษณาทางโทรทัศน์ที่มีต่อการซื้อขนมขบเคี้ยวของนักเรียนระดับประถมศึกษา = Influence of television advertisement on snack buying of elementary students / สุชาวดี เนตรรังสรรค์
Authors: สุชาวดี เนตรรังสรรค์
Authors: สุชาวดี เนตรรังสรรค์
Keywords: โฆษณาทางโทรทัศน์กับเด็ก;นักเรียนประถมศึกษา -- พฤติกรรม;อาหารว่าง -- การจัดซื้อ;พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 659.143 ส422อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527010
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14162
Appears in Collections:GRAD-Health Sciences: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nutr30955sn_tpg.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_abs.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_con.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_ch1.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_ch2.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_ch3.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_ch4.pdf6.53 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_ch5.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_bib.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
nutr30955sn_app.pdf6.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.