Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11113
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อแว่นสายตาจากร้านค้าแห่งหนึ่งในห้างสรรพสินค้า อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the consumers' choices of optical glasses in shopping malls, Mueang District Chiang Mai Province / อัญญาณี เฮงธนอุดม
Authors: อัญญาณี เฮงธนอุดม
Authors: อัญญาณี เฮงธนอุดม
Keywords: การซื้อสินค้า;พฤติกรรมผู้บริโภค;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 อ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461381
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11113
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0752ah_tpg.pdf556.67 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_abs.pdf487.05 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_con.pdf467.46 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch1.pdf487.09 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch2.pdf613.31 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch3.pdf497.47 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch4.pdf582.27 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch5.pdf481.02 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_bib.pdf478.95 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_app.pdf493.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.