Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10353
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐภรณ์ สุนทรเวช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:47:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:47:34Z | - |
dc.date.issued | 2556 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 668.12 ณ113ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534347 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10353 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556 | en_US |
dc.subject | สบู่ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ทันศนคติ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ความคิดเห็นของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนผสมการตลาดของผลิตภัณฑ์สบู่อินทรีย์ของ บริษัท เชียงใหม่ออร์แกนนิค แอนด์ สปา จำกัด = The Opinion of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai to marketing mixfavtors toward organic soap of Chiangmai organic and spa Co., Ltd. / ณัฐภรณ์ สุนทรเวช | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim40756ns_tpg.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_abs.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_con.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_ch1.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_ch2.pdf | 6.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_ch3.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_ch4.pdf | 9.67 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_ch5.pdf | 4.87 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_bib.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim40756ns_app.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.