Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐภรณ์ สุนทรเวชen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:34Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:34Z-
dc.date.issued2556en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 668.12 ณ113คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534347en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10353-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556en_US
dc.subjectสบู่ -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ทันศนคติ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleความคิดเห็นของลูกค้าในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนผสมการตลาดของผลิตภัณฑ์สบู่อินทรีย์ของ บริษัท เชียงใหม่ออร์แกนนิค แอนด์ สปา จำกัด = The Opinion of customers in Amphoe Mueang Chiang Mai to marketing mixfavtors toward organic soap of Chiangmai organic and spa Co., Ltd. / ณัฐภรณ์ สุนทรเวชen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim40756ns_tpg.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_abs.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_con.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_ch1.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_ch2.pdf6.34 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_ch3.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_ch4.pdf9.67 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_ch5.pdf4.87 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_bib.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
agim40756ns_app.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.