Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorโกวิท ไกรศรินท์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:01Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:01Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ก873สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527015en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10323-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectร้านอาหาร -- การตลาดen_US
dc.subjectร้านอาหาร -- ราชบุรีen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ราชบุรีen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารในอำเภอเมืองราชบุรี = Services marketing mix affecting consumers towards selecting restaurants in Mueang Ratchaburi District / โกวิท ไกรศรินท์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba31055kk_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_abs.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_con.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch1.pdf998.41 kBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch2.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch3.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch4.pdf20.45 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch5.pdf9.55 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_bib.pdf406.03 kBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_app.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.