Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจุลภา กาญจนวิสุทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:00Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:00Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 จ476ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508161en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10113-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาด -- สมุทรสาคร. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาคร. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectรถจักรยานยนต์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในอำเภอเมืองสมุทรสาครในการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ฮอนด้าระบบหัวฉีดพีจีเอ็ม-เอฟไอ = Service marketing mix factors affecting decision of customers in Mueang Samut Sakhon District towards buying Honda PGM-FI motorcycles / จุลภา กาญจนวิสุทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454jk_tpg.pdf195.52 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_abs.pdf258.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_con.pdf199.35 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch1.pdf197.91 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch2.pdf185.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch3.pdf165.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch4.pdf718.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch5.pdf345.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_bib.pdf175.28 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_app.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.