Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10110
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อคนวัยทำงานในการเลือกสนามฟุตบอลหญ้าเทียมให้เช่าในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting people in working ages towards choosing artificial-grass football fields for rent in Chiang Mai province / อาทิตยา พาหิรัญ
Authors: อาทิตยา พาหิรัญ
Authors: อาทิตยา พาหิรัญ
Keywords: การตลาด;สนามฟุตบอล -- เชียงใหม่;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 อ243ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508094
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10110
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20954ap_tpg.pdf510.48 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_abs.pdf453.09 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_con.pdf455.38 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch1.pdf455.07 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch2.pdf470.48 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch3.pdf453.24 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch4.pdf895.38 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch5.pdf618.71 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_bib.pdf447.76 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_app.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.