Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอาทิตยา พาหิรัญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:59Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:59Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ243ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508094en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10110-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสนามฟุตบอล -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อคนวัยทำงานในการเลือกสนามฟุตบอลหญ้าเทียมให้เช่าในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting people in working ages towards choosing artificial-grass football fields for rent in Chiang Mai province / อาทิตยา พาหิรัญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20954ap_tpg.pdf510.48 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_abs.pdf453.09 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_con.pdf455.38 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch1.pdf455.07 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch2.pdf470.48 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch3.pdf453.24 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch4.pdf895.38 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_ch5.pdf618.71 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_bib.pdf447.76 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ap_app.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.