Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10110
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อาทิตยา พาหิรัญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:59Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 อ243ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508094 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10110 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สนามฟุตบอล -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อคนวัยทำงานในการเลือกสนามฟุตบอลหญ้าเทียมให้เช่าในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting people in working ages towards choosing artificial-grass football fields for rent in Chiang Mai province / อาทิตยา พาหิรัญ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20954ap_tpg.pdf | 510.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_abs.pdf | 453.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_con.pdf | 455.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_ch1.pdf | 455.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_ch2.pdf | 470.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_ch3.pdf | 453.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_ch4.pdf | 895.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_ch5.pdf | 618.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_bib.pdf | 447.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20954ap_app.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.