Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9477
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านที่อยู่อาศัยของผู้มีรายได้สูงในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factor affecting buying decision towards house of high-income customers in Mueang Samut Sakhon District / ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์
Authors: ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์
Authors: ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์
Keywords: ธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ -- การตลาด;การซื้อบ้าน -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ช966ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462881
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9477
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ca_tpg.pdf468.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_abs.pdf467.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_con.pdf473.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch1.pdf482.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch2.pdf511.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch3.pdf471.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch4.pdf936.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch5.pdf659.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_bib.pdf464.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_app.pdf522.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.