Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:44Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:44Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ช966ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462881en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9477-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ -- การตลาดen_US
dc.subjectการซื้อบ้าน -- สมุทรสาคร. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านที่อยู่อาศัยของผู้มีรายได้สูงในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factor affecting buying decision towards house of high-income customers in Mueang Samut Sakhon District / ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ca_tpg.pdf468.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_abs.pdf467.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_con.pdf473.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch1.pdf482.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch2.pdf511.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch3.pdf471.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch4.pdf936.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_ch5.pdf659.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_bib.pdf464.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ca_app.pdf522.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.