Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorแก้วตา ภูมิภาคินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:42Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:42Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก774ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453612en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9333-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectร้านเสริมสวย -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการจัดซื้อผลิตภัณฑ์เสริมสวยของร้านเสริมสวยในเขตเทศ บาลนครเชียงใหม่ = Factors influencing beauty salons purchasing of beauty products in Chiang Mai Municipality / แก้วตา ภูมิภาคินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0252kp_tpg.pdf494.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_abs.pdf513.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_con.pdf487.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_ch1.pdf482.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_ch2.pdf516.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_ch3.pdf486.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_ch4.pdf861.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_ch5.pdf607.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_bib.pdf485.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0252kp_app.pdf507.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.