Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9200
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างของลูกค้าในอำเภอบางสะพาน จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ = Marketing mix factors affecting customer selection of construction material shops in Bang Saphan District, Prachuap Khiri Khan Province / สิทธา เจียมพานทอง
Authors: สิทธา เจียมพานทอง
Authors: สิทธา เจียมพานทอง
Keywords: การตลาด;วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การตลาด;ลูกค้า -- ประจวบคีรีขันธ์. อำเภอบางสะพาน
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ส344ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446804
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9200
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551scp_tpg.pdf529.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_abs.pdf512.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_con.pdf502.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_ch1.pdf504.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_ch2.pdf541.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_ch3.pdf532.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_ch4.pdf914.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_ch5.pdf709.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_bib.pdf512.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0551scp_app.pdf626.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.