Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9139
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ค้าปลีกในการซื้อน้ำดื่มตราเนสท์เล่เพียวไลฟ์จากตัวแทนจำหน่ายของบริษัท เนสท์เล่ (ไทย) จำกัด ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting retailer decision towards buying Nestle Pure Life drinking water from distributors of Nestle (THai) Company Limited in Amphoe Mueang Chiang Mai / นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
Authors: นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
Authors: นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
Keywords: การขายปลีก;การตัดสินใจ;พ่อค้า;ปัจจัย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.403 น322ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435379
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9139
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551np_tpg.pdf540.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_abs.pdf515.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_con.pdf517.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch1.pdf486.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch2.pdf521.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch3.pdf481.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch4.pdf871.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_ch5.pdf701 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_bib.pdf482.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0551np_app.pdf549.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.