Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9117
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้ธุรกิจบริการตัดแต่งต้นไม้ยืนต้นของผู้อยู่อาศัยประเภทบ้านโดดในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting residents of detached house towards selecting landscape gardening services in Bangkok Metropolitan / พิภพ ชินวงค์อมร
Authors: พิภพ ชินวงค์อมร
Authors: พิภพ ชินวงค์อมร
Keywords: ปัจจัย;การตลาด;การตัดสินใจ;พืชยืนต้น;พืช -- การตัดแต่ง;อุตสาหกรรมบริการ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 พ366ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434374
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9117
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551pc_tpg.pdf544.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_abs.pdf470.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_con.pdf504.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_ch1.pdf489.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_ch2.pdf508.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_ch3.pdf510.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_ch4.pdf808.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_ch5.pdf602.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_bib.pdf482.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0551pc_app.pdf491.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.