Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9079
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นหมูของผู้ประกอบการร้านก๋วยเตี๋ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing purchasing decisions for pork meat balls of flat rice noodle entrepreneurs in Mueang Chiang Mai district / ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร |
Authors: | ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร |
Authors: | ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร |
Keywords: | การตลาด;ลูกชิ้นหมู |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ฐ343ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423915 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9079 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0950tt_tpg.pdf | 523.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_abs.pdf | 467.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_con.pdf | 472.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_ch1.pdf | 477.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_ch2.pdf | 494.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_ch3.pdf | 482.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_ch4.pdf | 778.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_ch5.pdf | 517.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_bib.pdf | 478.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950tt_app.pdf | 490.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.