Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:57Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:57Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ฐ343ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423915en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9079-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectลูกชิ้นหมูen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นหมูของผู้ประกอบการร้านก๋วยเตี๋ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing purchasing decisions for pork meat balls of flat rice noodle entrepreneurs in Mueang Chiang Mai district / ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0950tt_tpg.pdf523.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_abs.pdf467.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_con.pdf472.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch1.pdf477.67 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch2.pdf494.67 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch3.pdf482.23 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch4.pdf778.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch5.pdf517.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_bib.pdf478.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_app.pdf490.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.