Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9079
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นหมูของผู้ประกอบการร้านก๋วยเตี๋ยว ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing purchasing decisions for pork meat balls of flat rice noodle entrepreneurs in Mueang Chiang Mai district / ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร
Authors: ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร
Authors: ฐิติวัฒน์ ตุวพลางกูร
Keywords: การตลาด;ลูกชิ้นหมู
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ฐ343ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423915
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9079
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0950tt_tpg.pdf523.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_abs.pdf467.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_con.pdf472.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch1.pdf477.67 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch2.pdf494.67 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch3.pdf482.23 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch4.pdf778.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_ch5.pdf517.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_bib.pdf478.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0950tt_app.pdf490.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.