Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8677
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชนัญชิดา ดีณรงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:42Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:42Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ช1511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400788 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8677 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บะหมี่สำเร็จรูป | en_US |
dc.subject | นักศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปของนักศึกษามหาวิทยาลัยในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors University students' decision on purchasing instant noodle in Chiang Mai province / ชนัญชิดา ดีณรงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949cd_tpg.pdf | 225.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_abs.pdf | 223.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_con.pdf | 217.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_ch1.pdf | 132.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_ch2.pdf | 157.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_ch3.pdf | 160.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_ch4.pdf | 359.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_ch5.pdf | 318.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_bib.pdf | 132.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949cd_app.pdf | 419.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.