Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชนัญชิดา ดีณรงค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:42Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:42Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ช1511ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400788en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8677-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบะหมี่สำเร็จรูปen_US
dc.subjectนักศึกษา -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปของนักศึกษามหาวิทยาลัยในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors University students' decision on purchasing instant noodle in Chiang Mai province / ชนัญชิดา ดีณรงค์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949cd_tpg.pdf225.34 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_abs.pdf223.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_con.pdf217.71 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_ch1.pdf132.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_ch2.pdf157.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_ch3.pdf160.21 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_ch4.pdf359.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_ch5.pdf318.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_bib.pdf132.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0949cd_app.pdf419.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.