Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8574
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Authors: ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Authors: ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์
Keywords: การตลาด;ไส้กรอก;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ป446ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400454
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8574
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949pr_tpg.pdf230.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_abs.pdf226.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_con.pdf233.49 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch1.pdf135.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch2.pdf195.01 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch3.pdf135.01 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch4.pdf517.03 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_ch5.pdf284.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_bib.pdf132.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pr_app.pdf163.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.