Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8574
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไส้กรอกของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase sausages in Mueang district, Chiang Mai province / ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์ |
Authors: | ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์ |
Authors: | ปุณยวีร์ เรืองพิพัฒน์ |
Keywords: | การตลาด;ไส้กรอก;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 ป446ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400454 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8574 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949pr_tpg.pdf | 230.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_abs.pdf | 226.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_con.pdf | 233.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_ch1.pdf | 135.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_ch2.pdf | 195.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_ch3.pdf | 135.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_ch4.pdf | 517.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_ch5.pdf | 284.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_bib.pdf | 132.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pr_app.pdf | 163.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.