Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8568
Title: การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคต่อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers' perception on market positioning of instant noodles in Mueang district, Chiang Mai province / เจษฎา บุณยะนิวาศ
Authors: เจษฎา บุณยะนิวาศ
Authors: เจษฎา บุณยะนิวาศ
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค/ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;บะหมี่สำเร็จรูป
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 จ583ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400438
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8568
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0549jb_tpg.pdf200.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_abs.pdf227.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_con.pdf221.02 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_ch1.pdf125.71 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_ch2.pdf207.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_ch3.pdf129.84 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_ch4.pdf295.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_ch5.pdf190.81 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_bib.pdf138.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0549jb_app.pdf178.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.