Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชาญณรงค์ รอสูงเนิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:37Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ช234ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389001 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8494 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | น้ำพริกแกง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำพริกแกงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers decision to purchase curry paste in Bangkok metropolitan / ชาญณรงค์ รอสูงเนิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948cr_tpg.pdf | 225.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_abs.pdf | 213.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_con.pdf | 210.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_ch1.pdf | 132.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_ch2.pdf | 158.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_ch3.pdf | 130.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_ch4.pdf | 263.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_ch5.pdf | 161.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_bib.pdf | 130.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948cr_app.pdf | 147.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.