Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 36 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2553
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านเดี่ยวราคา 3-5 ล้านบาทของผุ้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting customer decision towards buying single house of 3-5 million bath in Bangkok / เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
เฉลิมพงศ์ ชยวัฑโฒ
2550
ทัศนคติที่มีต่ออาหารดัดแปลงพันธุกรรมในนมถั่วเหลืองพร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan / ใกล้รุ่ง ปัญญาคม;"Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan"
ใกล้รุ่ง ปัญญาคม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม
อุทัย สายนิยม
2554
ปัจจัยที่มีส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภควัยทำงานในกรุงเทพมหานครในการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริงก์ = Marketing mix factors affecting working-aged consumers in Bangkok towards buying decision of functional drinks / ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานบริการฝึกโยคะของผู้บริโภคในพื้นที่กรุงธนใต้ = Marketing mix factors affection customer selection of Yoga centers in South Krungthon Area / ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริหารที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อแว่นตาจากร้านค้าแว่นตาเชนสโตร์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan / อโนชา เขียวลงยา;"Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan"
อโนชา เขียวลงยา
2550
กระบวนการตัดสินใจซื้ออาหารทะเลแปรรูปของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Comsumers' decision making process in purchasing processed seafood in Bangkok metropolitan / พิทูร สุวรรณชัย
พิทูร สุวรรณชัย
2554
ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อคุณภาพการให้บริการของหน่วยงานบริการบำรุงรักษาระบบไฟฟ้าสาขาธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Service recipient satisfaction towards service quality of electric maintenance service center, Kasikornbank Public Company Limited in Bangkok / สมบัติ โพธิ์ศิริ
สมบัติ โพธิ์ศิริ
2551
ทัศนคติที่มีต่อบริการเงินอิเล็กทรอนิกส์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer attitudes electronic monye services in Bangkok metropolitan / วลัยลักษณ์ เดชณัฐวุฒิ;"Consumer attitudes electronic monye services in Bangkok metropolitan"
วลัยลักษณ์ เดชณัฐวุฒิ
Discover
Author
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
กัญญา หมื่นโฮ้ง
1
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
1
ชัชชฏา ถิระชัยกุล
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
1
นพดล เจริญวิริยะธรรม
1
นิศาชล ญาณะนนท์
1
บุษบา สุริยประภาดิลก
.
next >
Subject
14
การตลาด
6
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- กรุงเทพฯ
2
บ้าน -- การจัดซื้อ
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
1
กระดาษ
1
กาแฟ -- การจัดซื้อ
1
คอมพิวเตอร์
1
ตา -- โรค -- การรักษา
1
ที่อยู่อาศัย -- การจัดซื้อ
.
next >
Date issued
2
2555
3
2554
1
2553
3
2552
4
2551
8
2550
5
2549
6
2548
3
2547
1
2546
.
next >