Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8784
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม
Authors: อุทัย สายนิยม
Authors: อุทัย สายนิยม
Keywords: การตลาด;อาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็ง;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 อ4411ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419067
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8784
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0750us_tpg.pdf537.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_abs.pdf483.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_con.pdf469.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch1.pdf479.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch2.pdf510.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch3.pdf485.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch4.pdf759.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch5.pdf563.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_bib.pdf474.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_app.pdf513.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.