Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8784
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม |
Authors: | อุทัย สายนิยม |
Authors: | อุทัย สายนิยม |
Keywords: | การตลาด;อาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็ง;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 อ4411ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419067 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8784 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0750us_tpg.pdf | 537.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_abs.pdf | 483.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_con.pdf | 469.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch1.pdf | 479.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch2.pdf | 510.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch3.pdf | 485.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch4.pdf | 759.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch5.pdf | 563.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_bib.pdf | 474.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_app.pdf | 513.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.