Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8784
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อุทัย สายนิยม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:26Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:26Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 อ4411ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419067 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8784 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | อาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็ง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0750us_tpg.pdf | 537.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_abs.pdf | 483.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_con.pdf | 469.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch1.pdf | 479.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch2.pdf | 510.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch3.pdf | 485.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch4.pdf | 759.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_ch5.pdf | 563.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_bib.pdf | 474.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750us_app.pdf | 513.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.