Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอุทัย สายนิยมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:26Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:26Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 อ4411ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419067en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8784-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0750us_tpg.pdf537.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_abs.pdf483.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_con.pdf469.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch1.pdf479.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch2.pdf510.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch3.pdf485.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch4.pdf759.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_ch5.pdf563.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_bib.pdf474.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0750us_app.pdf513.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.