Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8764
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี |
Authors: | ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี |
Authors: | ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี |
Keywords: | การตลาด;ร้านค้าปลีก;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;เครื่องเรือน |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ศ373ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419043 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8764 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0750sw_tpg.pdf | 520.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_abs.pdf | 488.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_con.pdf | 484.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_ch1.pdf | 491.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_ch2.pdf | 582.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_ch3.pdf | 484.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_ch4.pdf | 956.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_ch5.pdf | 603.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_bib.pdf | 490.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0750sw_app.pdf | 546.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.