Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริ วงศ์ภาติกะเสรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:17Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:17Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419043en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8764-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectร้านค้าปลีกen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectเครื่องเรือนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0750sw_tpg.pdf520.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_abs.pdf488.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_con.pdf484.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch1.pdf491.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch2.pdf582.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch3.pdf484.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch4.pdf956.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_ch5.pdf603.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_bib.pdf490.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0750sw_app.pdf546.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.