Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8904
Title: ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อคุณภาพการให้บริการของหน่วยงานบริการบำรุงรักษาระบบไฟฟ้าสาขาธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Service recipient satisfaction towards service quality of electric maintenance service center, Kasikornbank Public Company Limited in Bangkok / สมบัติ โพธิ์ศิริ
Authors: สมบัติ โพธิ์ศิริ
Authors: สมบัติ โพธิ์ศิริ
Keywords: ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;ไฟฟ้า
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8343 ส165ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500515
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8904
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20754sp_tpg.pdf536.69 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_abs.pdf486.17 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_con.pdf735.19 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch1.pdf474.25 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch2.pdf472.5 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch3.pdf366.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch4.pdf8.49 MBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch5.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_bib.pdf165.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_app.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.