Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 208
Issue Date | Title | Author(s) |
11-Jul-2024 | Social networks and knowledge transfer in the Chiang Mai real estate business | Achara Khamaksorn; Pan, Longyu |
Aug-2024 | ระบบแนะนำด้วยการเรียนรู้ของเครื่องโดยใช้รูปแบบการเรียนรู้แบบวีเออาร์เคและโคล์บ สำหรับวิชาเอกที่เกี่ยวข้องกับดิจิทัล ของมหาวิทยาลัยในเชียงใหม่ | จิรพิพัฒน์ ธัญพงษ์ภัทร; รัชธิดา ภุมมะภูต |
9-Aug-2024 | การนำเอาระบบจัดการผู้สนใจเพื่อการตลาดแบบช่องทางไร้รอยต่อมาใช้เพื่อพัฒนาประสบการณ์ของลูกค้าสำหรับการให้บริการสุขภาพจิตแบบออนไลน์ | ภราดร สุรีย์พงษ์; อังคณา วอร์นเนต |
8-Aug-2024 | ระบบจับคู่เจรจาธุรกิจโดยใช้ระบบประชุมทางไกลแบบหลายกล้องเพื่อเพิ่มโอกาสทางธุรกิจ | ภราดร สุรีย์พงษ์; ณภัทร พีรถาวร |
Jun-2024 | ChatGPT adoption for enhancing S-commerce content creation: a case study of OTOP herbal cosmetic in Northern Thailand | Chommaphat Malang; Chatchai Taemaneeratana |
Jun-2024 | Applying a cultural perspective to promote cross border e-commerce product sales for Chinese consumers | Chalermpon Kongjit; Zhiying, Liu |
Jun-2024 | Exploration and exploitation of customer relationship management for Chinese consumer behavior within Xiaohongshu Online Platform | Chalermpon Kongjit; Jiachen Su |
9-May-2567 | การพัฒนาแนวปฏิบัติด้วยตนเองในการวินิจฉัยและรักษาอาการปวดหลังส่วนล่างเรื้อรังโดยใช้การคิดเชิงออกแบบ | ธีราพร แซ่แห่ว; นพพร สินสวัสดิ์ |
7-May-2024 | A Study of factors influencing the service quality of cross border e-commerce platforms | Raslapat Suteeca; Zhang, Jianmei |
9-May-2024 | A Study of factors influencing Chinese consumers' purchase of Thai products via e-commerce platforms | Napaporn Reeveerakul; Liang, Cuiru |
14-Jun-2024 | Assessment of current status and risks among Chinese entrepreneurs engaged in cross-border e-commerce in the Thailand market | Danaitun Pongpatcharatrontep; Li, Aishan |
13-Jun-2024 | The Effect of anchor characteristics on the consumer purchase intention: focus on the comparative analysis of Chinese and Thai consumer | Sirikorn Santirojanakul; Mo, XiYuan |
13-Jun-2024 | Identifying key factors affecting purchase intentions of electric vehicles using systematic literature review | Chommaphat Malang; Zeng, Yiting |
Mar-2024 | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความพึงพอใจในการใช้ระบบการจัดการและการสืบค้นเอกสารอิเล็กทรอนิกส์สำหรับงานสารบรรณในหน่วยงานราชการ | สืบพงศ์ เฉินบำรุง; มาลาริน ศรีมูลคำ |
7-May-2024 | The Positive influence of purchase intention factors on Shopee of Thai students in Chiang Mai | Raslapat Suteeca; Li, Yanting |
7-May-2024 | A Study of factors affecting the free trade of Thai cocoa products in China's e-Commerce market of HILL TRIBE COCOA COF CO., LTD. | Raslapat Suteeca; Yu, Yingjiao |
20-Apr-2024 | A Study of Chinese customer's demand on Thai skin care product under the framework of knowledge management | Danaitun Pongpatcharatrontep; Sidu, Aming |
22-Apr-2024 | Exploring the impact of Chinese customer experience on live streaming shopping in the domestic cosmetics industry | Wantana Areeprayolkij; Yin, Pan |
Jun-2024 | Comparative study on sales of Thai latex pillows on Taobao and Lazada platforms | Sirikorn Santirojanakul; Zhu, Jiayi |
20-Mar-2024 | Improving the user satisfaction of WeChat official accounts for overseas Chinese through Kano model | Assoc.Prof.Dr.Ratapol Wudhikarn; Ying, Liang |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 208