Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 43 (Search time: 0.025 seconds).
previous
1
2
3
4
...
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"
ธนัท โชคชาญสิริ
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อตัวแทนจำหน่ายรถยนต์โตโยต้าในการเลือกบริษัทประกันภัยรถยนต์ในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok / ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์;"Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok"
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
2549
การเปรียบเทียบทัศนคติต่อธนาคารทางอินเตอร์เน็ตและการรับรู้ส่วนประสมทางการตลาดระหว่างผู้บริโภคที่ใช้และไม่ใช้ธนาคารทางอินเตอร์เน็ตในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = A Comparison of attitudes Toward internet banking and perceived marketing mix between internet banking users and non-users in Amphoe Muang, Chiang Mai / ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
2549
ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานบุญญะศานต์ของผู้ซื้อในอำเภอเมือง จังหวัดอุตรอิตถ์ = Marketing factors affecting buyers decision to purchase products from Boonyasarn Factory in Mueang district, Uttaradit province / พุทธชาติ คำมูล
พุทธชาติ คำมูล
2549
ทัศนคติของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลในเขตกรุงเทพมหานครที่มีต่อการใช้แก๊สโซฮอล์ = Attitude of car users in Bangkok Metropolitan towards Gasohol usage / ปณิธาน โสมประภัศร์
ปณิธาน โสมประภัศร์
2549
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านบ้านใร่กาแฟในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Banrie Coffee stroes in Bangkok / พรพิมล อารีประเสริฐกุล
พรพิมล อารีประเสริฐกุล
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการโรงภาพยนต์ระบบมัลติเพล็กซ์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดนนทบุรี = Marketing mix factors affecting consumers decision on attending the multiplex theatres in Mueang district, Nonthabiri province / พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์
พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อข้าวสารบรรจุถุงของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase packed rice in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์
ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องกรองน้ำของผู้บริโภคในเทศบาลเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting consumers' buying selection of water filter in Phayao Municipality, Phayao Province / วิจิตรา ศรีแก้วขัน
วิจิตรา ศรีแก้วขัน
2549
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกโรงเรียนสอนทำเบเกอรี่ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers in selecting bakery school in Mueang District, Chiang Mai Province / โยธิน อนุชิตานุกูล
โยธิน อนุชิตานุกูล
Discover
Author
1
กรกนก เพ็ชรตระกูล
1
กิติพงษ์ ผู้มีคุณ
1
จุมภฏ สนิทธางกูร
1
ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
1
ชนัญชิดา ดีณรงค์
1
ชนิดา สมวานิช
1
ณัฐนันท์ ผลเจริญ
1
ณัฐพล ยะจอม
1
ณัฐพิมล ชื่นดวง
1
ธนัท โชคชาญสิริ
.
next >
Subject
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใ...
1
ชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอ...
1
ชุดนักเรียน
1
ธนาคารกรุงศรีอยุธยา
1
ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่
1
นมพาสเจอร์ไรส์
1
นมเปรี้ยว
1
นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่
.
< previous
next >