Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8585
Title: | ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านบ้านใร่กาแฟในกรุงเทพมหานคร = Customer satisfaction towards service marketing mix factors of Banrie Coffee stroes in Bangkok / พรพิมล อารีประเสริฐกุล |
Authors: | พรพิมล อารีประเสริฐกุล |
Authors: | พรพิมล อารีประเสริฐกุล |
Keywords: | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ;การตลาด;ร้านกาแฟ -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว 658.8342 พ176ค |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400522 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8585 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0449pa_tpg.pdf | 233.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_abs.pdf | 223.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_con.pdf | 239.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_ch1.pdf | 136.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_ch2.pdf | 172.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_ch3.pdf | 129.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_ch4.pdf | 427.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_ch5.pdf | 196.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_bib.pdf | 122.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0449pa_app.pdf | 160.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.