Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9017
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อตัวแทนจำหน่ายรถยนต์โตโยต้าในการเลือกบริษัทประกันภัยรถยนต์ในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok / ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์;"Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok"
Authors: ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์
Keywords: การตลาด
รถยนต์
ประกันรถยนต์
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2549
Gov't Doc #: ว 658.8 ช132ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419283
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9017
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949st_tpg.pdf191.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_abs.pdf193.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_con.pdf242.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch1.pdf249.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch2.pdf314.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch3.pdf197.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch4.pdf820.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch5.pdf560.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_bib.pdf182.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_app.pdf445.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.