Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:31Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:31Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ช132ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419283en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9017-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์en_US
dc.subjectประกันรถยนต์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อตัวแทนจำหน่ายรถยนต์โตโยต้าในการเลือกบริษัทประกันภัยรถยนต์ในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok / ชญานิศ ทิพย์พรประเสริฐ์;"Services marketing mix factors influencing Toyota dealers selection of motor insurance companies in Bangkok"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949st_tpg.pdf191.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_abs.pdf193.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_con.pdf242.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch1.pdf249.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch2.pdf314.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch3.pdf197.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch4.pdf820.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_ch5.pdf560.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_bib.pdf182.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0949st_app.pdf445.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.