Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9014
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"
Authors: ธนัท โชคชาญสิริ
Authors: ธนัท โชคชาญสิริ
Keywords: การตลาด;ผัก;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ธ1511ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419280
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9014
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim1149tc_tpg.pdf469.03 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_abs.pdf514.95 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_con.pdf532.53 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch1.pdf472.63 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch2.pdf514.82 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch3.pdf498.11 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch5.pdf841.78 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_bib.pdf431.93 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_app.pdf708.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.