Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธนัท โชคชาญสิริen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:29Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:29Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ธ1511ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419280en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9014-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผักen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim1149tc_tpg.pdf469.03 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_abs.pdf514.95 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_con.pdf532.53 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch1.pdf472.63 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch2.pdf514.82 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch3.pdf498.11 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch4.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_ch5.pdf841.78 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_bib.pdf431.93 kBAdobe PDFView/Open
agim1149tc_app.pdf708.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.