Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9014
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธนัท โชคชาญสิริ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ธ1511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419280 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9014 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผัก | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim1149tc_tpg.pdf | 469.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_abs.pdf | 514.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_con.pdf | 532.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_ch1.pdf | 472.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_ch2.pdf | 514.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_ch3.pdf | 498.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_ch4.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_ch5.pdf | 841.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_bib.pdf | 431.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim1149tc_app.pdf | 708.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.